Bij zwemvereniging De Biesboschzwemmers willen we iedereen op een leuke manier sneller en beter laten zwemmen. Of je nu pas net begonnen bent met zwemmen of het al wat langer doet: je bent bij ons altijd welkom. Plezier in het zwemmen staat voorop. Onder leiding van gediplomeerde trainers kun je je zwemtechniek verbeteren en aan je conditie werken. In de zomer trainen we in zwembad Werkina in Werkendam. In de winter trainen we in Andel, Oosterhout en Gorinchem.
Het geld dat we ophalen willen we besteden aan het verduurzamen van ons clubgebouw: ’t Bieshonk. ’t Bieshonk staat op het terrein van zwembad Werkina. Dit jaar moet in ieder geval de cv-ketel vernieuwd worden. We willen dit moment aangrijpen om het clubgebouw ook gelijk een stukje te verduurzamen.