In Dorpshuis De Pompe in Wilp komen vereniging samen en worden diverse activiteiten georganiseerd. Maandelijks wordt o.a. het seniorencafé georganiseerd. Het is een plek waar mensen samen komen. Verenigingen oefenen hun hobby uit. Mensen komen samen om een kopje koffie te drinken. Wekelijks is er een mini-markt.
Het seniorencafé is elke derde dinsdagmiddag van de maand in Dorpshuis De Pompe in Wilp. Iedereen is welkom. Het moet een gezellige middag worden voor iedereen die senioren is of niet. We proberen een gevarieerd programma samen te stellen. Sprekers, zang en dans, toneel, kerstbrunch, stamppottenbuffet. De bezoekers betalen wel een kleine bijdrage maar die is niet voldoende om de kosten te dekken. De bijdrage van RaBo Clubsupport is dus meer dan welkom.