Onze vereniging is opgericht in 1947 en bestaat uit een beginnersgroep (diplomalessers), een jeugdorkest en een A-orkest. De samenstelling van de orkesten is vrij uniek. Zo wordt er in het A-orkest gespeeld op Melodica’s Accordeons, Gitaren, Vineta’s, Mandolines, Keyboards, Bas, Piano en Drum. We maken verschillende soorten muziek; van Ballads tot Country- en Westernmuziek en van Nederlandstalig tot Popmuziek. Soms wordt er ook bij een nummer gezongen.
Volgend jaar bestaat onze club 80 jaar! Een prachtige mijlpaal die we groots en gezellig willen vieren met al onze leden, sponsoren en supporters. Dankzij deze bijdrage hopen we een mooi financieel steuntje in de rug te ontvangen. De opbrengst gebruiken we volledig om de festiviteiten rondom ons jubileum betaalbaar en onvergetelijk te maken. Denk hierbij aan:
1. Het organiseren van een jubileum muziekfeest met mooie aankleding.
2. Een jubileumdag voor o.a. (oud) leden.