CV De Kaninefaaten zet zich in om voor jong en oud een carnavalsfeest te organiseren. Het moto is "Carnaval vier je overal altijd met iedereen". Wij organiseren voor de kleine kinderen tot en met de opa's en oma's een gepast feest. Het is een feest dat veel mensen al jaren dragen, afgelopen jaar hebben we het 66 jarig bestaan gevierd.
Wij willen graag de allerkleinste het gevoel van carnaval brengen middels de kindermiddag waar we een zaadje planten voor de toekomst. Ook willen we de senioren niet vergeten die het carnaval en De Kaninefaaten hebben gebracht tot waar ze nu staan. Wij willen de middelen dan ook daar gebruiken om iets extra's te kunnen brengen.