Wij zijn tuinvereniging de kil en wij zitten aan de kilstraat in lage Zwaluwe . Onze vereniging telt op dit moment 28 keden .
Ons bestedings doel is het opknappen /aanvullen van gaten van de pad / parkeerplaats .Deze is in der jaren op sommige stukken verzakt . Dat is ons doel . Wij hopen dan ook dat we door vele leden van de rabobank gesteund gaan worden om dit project te volbrengen