Parkinson de Kempen heeft als doel het bevorderen van het welzijn van mensen met de ziekte van Parkinson en Parkinsonisme, hun partners, familieleden, mantelzorgers, begeleiders en overige betrokkenen.
Het informeren van de doelgroep door middel van professionals als gastsprekers maar ook onderling informatie uitwisselen en persoonlijke ervaringen delen. Mede in een informele sfeer door middel van gezelligheid en ontspanning.
Dat het mede mogelijk was om de bijeenkomsten te organiseren en de professionals uit te nodigen.