De Stichting Ouderensoos De Belleman heeft als doelstelling het bevorderen van het welzijn van ouderen in de gemeenschap. De stichting wil een laagdrempelige, gezellige ontmoetingsplek bieden waar ouderen samen kunnen komen, activiteiten kunnen ondernemen en sociale contacten kunnen onderhouden. Elke maandagmiddag van 13:30 tot 16:30 uur in Café De Belleman is de ouderensoos een gezellige middag; kaartje legen, sjoelen Biljarten e.d. of gezellig een praatje maken
Met de sponsoring gelden kunnen wij de kosteen voor onze leden laagdrempelig maken en leuke uitjes organiseren