We zijn een gezellige recreatieve badmintonvereniging die op de woensdagavond van 20:00 - 22:00 speelt in sporthal de Kraanvogel in Eersel. De laatste jaren in de vereniging behoorlijk gekrompen van 60 naar 18 leden. We hebben helaas ook afscheid moeten nemen van de jeugd. Voor langere levensvatbaarheid zouden we boven de 25 leden moeten stijgen. Badminton is en sport die je op alle niveau's kunt spelen. Het is ook voor senioren aantrekkelijk. Wij spelen over het algemeen dubbel partijen.
Omdat we met een klein aantal zijn, moeten we elk jaar uit onze spaarbuffer tappen. Elke extra bijdrage is dan ook welkom.