OUDERENSOOS DE BELLEMAN

De Stichting Ouderensoos De Belleman heeft als doelstelling het bevorderen van het welzijn van ouderen in de gemeenschap. De stichting wil een laagdrempelige, gezellige ontmoetingsplek bieden waar ouderen samen kunnen komen, activiteiten kunnen ondernemen en sociale contacten kunnen onderhouden. Elke maandagmiddag van 13:30 tot 16:30 uur in Café De Belleman is de ouderensoos een gezellige middag; kaartje legen, sjoelen Biljarten e.d. of gezellig een praatje maken

Ons doel

Met de sponsoring gelden kunnen wij de kosteen voor onze leden laagdrempelig maken en leuke uitjes organiseren

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.