Vogelvereniging Vogellust-De Sijs heeft als doel het uitwisselen van informatie over vogels middels het houden van lezingen / clubavonden.
Maandelijks (9-10 x per jaar) wordt er een avond georganiseerd waar informatie wordt uitgewisseld en de leden vragen kunnen stellen over hun vogels.
Jaarlijks wordt de onderlinge vogeltentoonstelling ondergebracht bij de vogelvriend in Sprang-Capelle.
in de maand juni wordt er voor de leden nog een uitje georganiseerd naar een vogelpark /vogelopvang.
Omdat het voor onze leden niet meer mogelijk was zelf een vogeltentoonstelling te organiseren is het jaarlijkse uitje in de maand juni een mooie gezamenlijke activiteit voordat de zomervakantie start.
In de maanden juli / augustus zijn er namelijk geen ledenavonden.
Graag zouden we de opbrengst van deze actie willen gebruiken voor de kosten van deze activiteit.
De kosten voor deze activiteit
Dat we de kosten voor deelname aan de vogeltentoonstelling voor onze leden hebben kunnen reduceren.