Badmintonvereniging in Waspik met ongeveer 50 leden en al 55 jaar actief. We zijn heel toegankelijk voor leden met en zonder badminton ervaring. Er wordt op maandagavond gespeeld in Sportcentrum Waspik.
Nieuwe leden die graag training willen krijgen dit gratis aangeboden.
We zijn een kleine vereniging die nieuwe leden nodig heeft om bestaansrecht te blijven houden. We organiseren op een aantal maandagavonden een onderlinge competitie voor alle leden die mee willen doen al jaren een groot succes en dat willen we vol blijven houden. Trainingen voor nieuwe leden.
We hebben een 5 tal nieuwe jongere leden bijgekregen wat voor ons veel is.