Wij zijn een gezelligheidskoor met 60 leden, we repeteren iedere week en treden regelmatig op
graag willen we nieuwe muziekapparatuur, microfoon en dergelijke. Ook zou het fijn zijn om eens met een bus naar een optreden te gaan, we hebben dan een grote bus nodig omdat alles van de muziek mee moet.