Onze oudervereniging bestaat uit 9 ouders waarvan er minimaal één kind op de Pieter Wijten school zit. Wij willen de kinderen een leuke schooltijd bezorgen met diverse activiteiten die wij samen met de leerkrachten organiseren. Denk aan sinterklaas/kerst/nieuwjaarsborrel/carnaval etc.
Wij hebben als doel dat alle kinderen terugkijken op een leuke en gezellige schooltijd.
We zouden nu het geld gebruiken voor de nieuwe school. Pieter wijten en de Hugo gaan samen als basisschool Bloemenoord.
Basisschool Pieter Wijten en OBS de Hugo, gaan vanaf 2026/2027 samen verder als één nieuwe school.
We zouden het fantastisch vinden als we gelijk geld in de pot hebben om als oudervereniging leuke activiteiten te organiseren zoals een opening van de school, Sint, kerst, carnaval enzovoorts.