Oranjevereniging 's Gravenmoer organiseert jaarlijks Koningsdag, Dodenherdenking en Intocht Sinterklaas. Daarnaast verlenen wij medewerking aan activiteiten van andere verenigingen in ons dorp.
We willen een vrijheidsmaaltijd organiseren om zo onderlinge verbondenheid en saamhorigheid te vergroten. En om extra aandacht te schenken aan onze vrijheid en het belang van voor elkaar zorgen.