Onze letterlijk eeuwenoude vereniging (102 jaar) dankt zijn bestaan aan zijn actieve leden( jong en oud) die met hard en ziel
Hun hobby uitoefenen. 1 keer per jaar hebben we een optreden in de Leest maar daarnaast vind je ons ook terug op het straattheater en het Go Festival.
We zijn dit jaar actief begonnen aan een wervingscampagne voor een nieuwe jeugdafdeling binnen OOG. Het doel is dat we vanaf volgend jaar een separate jeugdafdeling krijgen met eigen regisseur met wie ze ook samen naar een uitvoering werken. Dit alles met het oog op de toekomst. Het voortbestaan van de vereniging.