Onze buurtvereniging organiseert elk jaar enkele evenementen in de buurt, om saamhorigheid tussen jong en oud en alle buurtbewoners te bevorderen.
En ook om de communicatie onderling te bevorderen.
We zijn samen met de EHBO aan het bekijken of we in de buurt een AED kunnen installeren en een training kunnen gaan volgen. De veroudering op het platteland en dus ook in Ulicoten maakt dat we beter voor onszelf willen gaan zorgen, zodat we bij noodgevallen snel een AED voorhanden kunnen hebben.