Als vereniging hebben we een gevestigde naam in ons mooie Rijsbergen en rijden we altijd mee met een praalwagen tijdens de grote carnavalsoptocht in Rijsbergen
Ook de volgende Carnaval willen we weer met een mooie praalwagen door de straten van Rijsbergen rijden. Het opgehaalde geld wordt gebruikt om het bouwen van de wagen te bekostigen.
Met de opbrengst hebben we de wagen deels mee kunnen bekostigen waardoor we kunnen blijven meedoen