Het Buisse Hofke is een woongroep in ontwikkeling aan de rand van het dorp Achtmaal en de Buisse Heide. Een plek om fijn samen te wonen. Waar we naar elkaar omkijken, spullen delen, samen eten, het gebied onderhouden en van betekenis zijn voor het dorp. Met oog voor de natuur, de omgeving en elkaar. De bedoeling is dat er 11 woningen komen van 88m2, met zicht op de zonsondergang en met een ruime gemeenschappelijke ruimte en gezamenlijke tuin.
We hebben veel geld nodig om te komen tot de bouw. Denk bijvoorbeeld aan overleg met adviseurs en architecten. Het inhuren van een bedrijf om de juiste vergunningen te krijgen en uiteindelijk natuurlijk de bouw van de huizen. Iedere bijdrage daaraan is hartstikke welkom.