Wij zijn een vereniging en hebben momenteel 18 leden. We zijn enthousiaste hobbyfotografen en onze vereniging organiseert ieder jaar een grote fotoexpositie die in het dorp veel bezoekers trekt. Dit jaar waren er meer dan 500 bezoekers.
De wethouder die de opening verrichte sprak over een belangrijke bijdrage van de fotoclub aan het culturele klimaat in Zundert.
Steeds willen wij ons niveau behouden en ons verder ontwikkelen.
Op diverse wijze willen wij ons presenteren in onze foto’s, zodat we aan alle bezoekers van de expositie een zeer divers en afwisselende tentoonstelling kunnen tonen.
Een expositie organiseren kost behoorlijk veel voorbereiding, geld en inzet van de leden en bestuur. We sparen voor de aanschaf van moderne tentoonstellingsmateriaal en verlichting van expo borden. Dat is een fikse investering en zal waarschijnlijk niet op korte termijn (binnen 1 jaar) gerealiseerd zijn.
We hebben geslaagde en leerzame clubavonden gehad . We willen zo doorgaan.