Wij zijn een popkoor, wij repeteren 1 keer per week en treden meerdere keren per jaar op koorfestivals, met de kerst enz.
Wij hebben een combo, waarvoor de instrumenten moeten worden vervoerd. Wij kopen kleine attributen voor de kleding, (zoals sjaals en stropdassen) . Wij kopen bladmuziek om in te studeren, wij huren elke week een ruimte in een buurthuis.
Wij betalen contributie aan de FEMU en de BUMA, enkele honderden euro’s per jaar.
Wij waren blij met de opbrengst van RABO club support, het helpt ons koor vooruit.