Wij als stichting organiseren eenmaal per jaar op carnavalsmaandag een tonpraatavond. Deze avond is voor iedereen.
Met het geld van de raboclubsupport kunnen wij deze avond bekostigen zodat wij de bezoekers binnen kunnen later zonder entree te vragen. En zo kunnen wij ieder jaar weer het tonpraten op carnavals maandag in rijsbergen organiseren.