Wij houden met ca 40 vrijwilligers een 2,25 ha grote inheemse planten- en bomentuin in stand, we verzorgen rondleidingen, organiseren (kruiden)cursussen, verzorgen natuur- en milieu-lessen voor basisschool-leerlingen.
We hebben besloten naast onze aanwezige kruidentuin een moestuin te gaan aanleggen waar we zgn. vergeten groenten willen gaan kweken. Gedacht wordt aan pastinaak, eeuwig moes, brave Hendrik, postelein, groene bloemkool , koolrabi, aardperen, mierikswortel, rammenas etc.