C.V. de Zaantaoze organiseert al jarenlang het kindercarnaval in Wernhout.
Samen met de Raad van 11 uit groep 8 bezorgen we fruitmandjes aan ouderen en zieken, delen we snoepzakken uit aan kinderen en bezoeken we de carnavalsfeesten van onze buren. Daarnaast zijn we verantwoordelijk voor de organisatie van de grote optocht in Wernhout.
Afgelopen jaar hebben geïnvesteerd in nieuwe pakken voor onze functieleden: politie, boer en nar. Dit jaar willen we kijken of we ook het geld bij elkaar krijgen om te investeren in nieuwe pakken voor de raad van 11 zelf. Dat wil zeggen, nieuwe blousen, nieuwe capes en nieuwe steken. De kans is aanwezig dat we kiezen voor een combinatie van het vernieuwen van bijvoorbeeld de steken maar de capes opmaken.