De vereniging heeft tot doel de sport, in het bijzonder de gymnastieksport, te stimuleren en te beoefenen en daardoor de volksgezondheid te bevorderen. Daarnaast het bevorderen van het onderlinge contact tussen leden. De vereniging tracht dit doel o.m. te bereiken door het geven van sportlessen, het organiseren van en deelnemen aan wedstrijden en sportuitvoeringen alsmede het onderhouden en uitbreiden van de kennis en oefening van al hetgeen op de gymnastieksport betrekking heeft.
Het aanschaffen van gymnastiek- en turntoestellen c.q. materialen om de diversiteit en afwisseling van de lessen/trainingen voor jong en oud verder uit te kunnen breiden. In 2026 gaan we voor airtracks, bijv.:
- de Airgym airtrack H10 Pro 3m coaching
e/o
- de Air Incline Pro M.