Oranjevereniging Hollandsche Rading organiseert rondom Koningsdag jaarlijks een groot dorpsfeest en tevens door het jaar heen kleinere initiatieven om de saamhorigheid binnen onze kleine dorp te vergroten. We willen jong en oud met elkaar verbinden.
Afgelopen jaar hebben we een eerste centrale verlichte kerstboom geplaatst. Dit willen we graag op meerdere plekken in het dorp gaan doen dit jaar zodat de donkere dagen in ons dorp gezelliger worden.