Opkomen voor de belangen van de bewoners van de buurt (stads)centrum noord, en voorts al wat hiermee rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn.
Het doel wordt onder meer getracht te verwezenlijken door:
- Het samenwerken met instanties;
- Het signaleren van behoeften en initiatieven binnen de buurt;
- Het gevraagd en ongevraagd adviseren van de wijkregisseur;
- Het organiseren van bijeenkomsten met de bewoners van de buurt
In samenwerking met de gemeente zijn er vergevorderde plannen nabij het Amphionpark en de Stadstuin een buurthuis op te richten. Voor de inrichting en het inventaris zoeken wij bij diverse fondsen een financiële bijdrage. Ondersteun dus deze activiteit zodat we een leuke, veilige en laagdrempelige ontmoetingsplek voor de buurt kunnen realiseren.