We zijn een kleine schietvereniging van 21 leden en aangesloten bij de schietbond Dinxperlo/ Gendringen. We schieten op onze eigen locatie bij van Hal in het buurtschap Voorst ( Bij Gendringen) en vinden het belangrijk dat vooral in zulke kleine buurtschappen het verenigingsleven behouden blijft.
In onze vereniging word door meerdere mensen opgelegd ( met een schietsteun) geschoten. We willen het aantal schietsteunen uitbreiden c.q. vervangen.
We hebben mede dankzij de bijdrage van Rabo ClubSupport een nieuwe printer en laptop aangeschaft.