Voor het nieuwe seizoen hebben we mooie plannen voor de jeugdafdeling badminton, gericht op kinderen en jongeren vanaf 8 tot 18 jaar. Ons doel is om hen op een veilige, laagdrempelige en vertrouwde manier kennis te laten maken met deze veelzijdige en energieke sport. Hierbij staat plezier voorop, maar is er ook volop aandacht voor het verbeteren van techniek, spelinzicht en samenwerking.
Naast de trainingen en eventuele wedstrijden vinden we het belangrijk om te investeren in het groepsgevoel en sociale omgang. Daarom organiseren we gedurende het seizoen verschillende leuke activiteiten, zoals Sinterklaasviering; blacklight toernooi waarbij ontspanning en verbinding centraal staan. Op deze manier willen we niet alleen sportieve groei stimuleren, maar ook zorgen dat de jeugd zich echt thuis voelt binnen de club.
We hebben de jeugd, verdeeld in 2 groepen training kunnen geven ondanks dat de zaalhuur was gestegen