Onze Kegelclub bestaat reeds 60 jaar, opgericht in Gendringen.
Momenteel kegelen wij in Dinxperlo, omdat er in Gendringen geen accommodatie meer is.
We zoeken nieuwe leden, daarvoor hebben wij nieuwe ballen nodig. Enkele oude ballen moeten ook vervangen worden.
Om dit te realiseren willen hier het extra geld besteden, zodat we de contributie niet hoeven te verhogen.