Wij zijn een 50-plus biljartvereniging met 26 leden die op maandag- en dinsdagochtend in Cultureel Centrum De Schalm biljarten middels een interne competitie.
wij willen een laptop aanschaffen voor de registratie van het competitieschema en de biljartuitslagen.
nieuwe biljartballen die ons hopelijk in staat stellen een hoger niveau te behalen