De Zonnebloem is er om de kwaliteit van leven te verbeteren van mensen (vooral ouderen) voor wie zelfstandig er op uit gaan niet vanzelfsprekend is met als hoofddoel om sociaal isolement te voorkomen. Dit door uitstapjes te organiseren, huisbezoeken en aangepaste vakanties
dit jaar willen we een uitstapje organiseren naar het Natuur- en klokkenmuseum te Asten met zo'n 50 ouderen. Aangezien vooral de vervoerskosten touringcar hoog zijn i.v.m. de benzineprijzen zou een financieel bijdrage erg gewenst zijn.