DE ZONNEBLOEM AFD. OISTERWIJK

De Zonnebloem is er om de kwaliteit van leven te verbeteren van mensen (vooral ouderen) voor wie zelfstandig er op uit gaan niet vanzelfsprekend is met als hoofddoel om sociaal isolement te voorkomen. Dit door uitstapjes te organiseren, huisbezoeken en aangepaste vakanties

Ons doel

dit jaar willen we een uitstapje organiseren naar het Natuur- en klokkenmuseum te Asten met zo'n 50 ouderen. Aangezien vooral de vervoerskosten touringcar hoog zijn i.v.m. de benzineprijzen zou een financieel bijdrage erg gewenst zijn.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.