Ons motto is: Zonder elkaar zijn we allemaal alleen!
Met onze 17 vrijwilligers organiseren we voor onze 103 gasten activiteiten, waar rekening wordt gehouden met een ieders beperkingen. Kunnen gasten niet meer op een activiteit komen, dan kunnen ze door middel van onze bezoekvrijwilligers een huisbezoek krijgen, voor een praatje , een wandeling of een spelletje.
Doel is : samenzijn en elkaar ontmoeten
Gedurende het jaar worden er verschillende activiteiten georganiseerd, zoals een bingo, muziek middagen, een boottocht , bezoek kaasboerderij en een midweekvakantie. In de maand december is er extra aandacht voor onze gasten, ze krijgen dan wat lekkers bij de koffie voor 5 december, dit wordt door de vrijwilligers thuisgebracht, er is een bezoek aan de kerstshow van het tuincentrum en een gezellige kerstmaaltijd.