Wij zijn een tienkoppig jazzorkest en spelen swingende muziek uit de eerste helft van de vorige eeuw. Wij spelen op feesten, partijen, evenementen en geven zelf ook concerten. Hiermee houden we de muziek van toen in leven en laten jong en oud er nog steeds van genieten.
Om de sfeer goed neer te zetten en de muziek mooier tot zijn recht te laten komen maken wij gebruik van licht- en geluidsapparatuur. Deze installatie is echter sterk verouderd en nodig aan vervanging toe. Maar dat kost nogal wat en kunnen dan ook elke euro goed gebruiken. Wij zouden dan ook heel erg blij zijn met een stem van u!