Wij zijn een toneelvereniging en bestaan al vanaf 1927.
Wij voeren uit in een cultuurhuis waar geen vast podium is. Elk jaar bouwen wij ons eigen podium en decor op. Dit jaar spelen wij met meer mensen dan de afgelopen jaren en willen wij ons podium vergroten. Nu hebben we hier wel de mankracht, maar nog niet de middelen voor. Deze podiumplaten moeten ook verhoogd worden neergelegd, zijn inklapbaar en verplaatsbaar. Hier gaat een hele hoop hout, schroeven, scharnieren en tapijt voor nodig zijn. Dus wij hopen op extra steun. Help ons alstublieft!