Wij zijn een gezellig joekskapel die het hele jaar actief is. Onze focus ligt op de carnavalsperiode waar we flink actief zijn, maar buiten dat seizoen zijn we ook in andere tijden van het jaar actief om evenementen muzikaal op te luisteren.
Met de carnaval in Westerbeek doen we alles met "7". Onze Joekskapel bestaat dit jaar 35 jaar, oftewel 5 x 7 jaar. We willen tijdens dit jubileum onze nieuwe polo's presenteren die we dan gaan dragen onder onze bestaande pakken. Een bijdrage daarvoor zou super mooi zijn.
Nieuwe muziek stukken aan kunnen kopen voor onze Joekskapel.