Wij zijn een gezellig tennisvereniging met 90 leden. We hebben een actieve vereniging die toernooien en een woensdagavondcompetitie organiseert. Ook proberen wij actief de jeugd erbij te betrekken.
Twee keer per jaar gaan we met een aantal leden de kantine en het buitenterrein aanpakken. Verder zijn er een aantal leden wekelijks actief om de boel schoon en netjes te houden
Het terrein van de tennisbanen wordt momenteel veranderd en daarbij zijn er enkele investeren nodig om het netjes te maken. De beplanting en de bestrating moet worden aangepakt.
Verder willen we weer nieuwe tennisrackets voor de jeugd aanschaffen.
Een enorme steun in de rug wat betreft financiƫn voor het onderhoud van het terrein en de kantine.