T.V. Sint Jabik is al 40 jaar actief in het dorp. Waar we ooit begonnen zijn met 2 tennisbanen en een houten kantine maken we nu deel uit van een volwaardig sportcomplex samen met de VV en de KV.
Momenteel verzorgen een aantal vrijwilligers de tennislessen. We willen een nieuwe ballenmand/trolley aanschaffen. Daarnaast is er geld nodig voor verfraaiing van het terrein rondom het sportcomplex.