De ijsclub in Wijngaarden is een actieve vereniging die zich inzet op verschillende sportactiviteiten. Zo organiseren we een fietstocht, Skeelertocht, snertwandeling en voetbaltoernooi. In de winter zorg we voor een mooie ijsbaan waarop wedstrijden en activiteiten worden gehouden. Naast organiseren van deze activiteiten houden we ook het voetbalveld bij en de ijsbaan. Hiervoor zijn er aantal vrijwilligers elke week actief in de zomer. Ook houden wij elke dinsdagavond een bar avond.
Aangezien de laatste jaren slecht of nauwelijks ijs is geweest, willen we onze leden meenemen naar een binnenbaan om te gaan schaatsen. Door de hoge kosten zou het voor ons heel erg fijn zijn om extra inkomsten te krijgen vanuit Rabobank. Hiermee zouden we onze leden kunnen verrassen op een mooie dag schaatsen in een binnenbaan .