Wij zijn een modern, jeugdig, gezellig fanfareorkest. Koninklijke Stedelijke Muziekvereniging Kunstliefde en Vriendschap (KL&V) kenmerkt zich door de ongedwongen sfeer en saamhorigheid. Onze slogan is dan ook: "Muziek maak je samen." Kom gerust een keer op woensdagavond langs in de Molenzaal van Feel Fit Center.
"Samen bouwen aan een muzikale toekomst"
Wij willen jonge talenten inspireren en begeleiden. Pak maar eens een muziekinstrument in je handen en probeer er geluid uit te krijgen. Lukt dit? Dan gaan we je opleiden en muzikale vaardigheden ontwikkelen.
Wij willen niet alleen op woensdagavond schitteren tijdens de repetitie, maar ook daarbuiten. Met onze (bijzondere) concerten willen we mensen raken, verbinden en bovenal laten genieten van prachtige muziek.
Alvast bedankt voor uw steun!