Wij als stichting zetten ons in om ieder jaar weer een leuke Sint intocht te organiseren voor ons leuke dorp Everdingen
Om de kleding te kunnen vernieuwen gebruiken we een deel van dit geld om Sint en piet up to date te houden met kleding. Daarnaast brengt een intocht ook veel mee en hiervoor hebben we ook middelen nodig om dit te kunnen bekostigen