Wij zijn een hengelsportvereniging die is opgericht 2 mei 1948 en die als doel heeft om het voor alle leeftijden mogelijk te maken een hengeltje uit te gooien. We hebben 2 prachtige viswateren waar dit mogelijk is en moet blijven: viswater de Putting aan de Nieuweweg en De Buitenwiel aan de Waalbandijk. Om dit alles in stand te houden hebben we een actief bestuur en vrijwilligers.
We hebben als vereniging de plicht om het viswater bevisbaar te houden.
Hiervoor hebben we een bosmaaier, maar die begint, na vele jaren trouwe dienst, te haperen. Dus we moeten hem ter reparatie aanbieden of vernieuwen en de messen slijpen en ook 2 brugleuningen verven.
Tevens een beschoeiing aanbrengen bij meerdere ingezakte visplaatsen.
Het is duidelijk dat bij een hengelsportvereniging een substantieel deel van de begroting naar onderhoud van het viswater gaat.
We hebben met hulp van Rabo ClubSupport de kettingzaag aangeschaft