De schoolvereniging zet zich actief in om het schoolleven van onze leerlingen te verrijken. Met betrokken vrijwilligers zamelen wij geld in door oud papier voor de gemeente te verzamelen en kleding in te zamelen, en organiseren wij diverse activiteiten. Met deze initiatieven creëren we extra middelen om alle kinderen gelijke kansen te bieden en hun schooltijd nóg leuker en waardevoller te maken.
De opbrengsten worden gebruikt voor activiteiten zoals het schoolreisje, Kerst, Sinterklaas en andere kleine activiteiten, zodat alle kinderen kunnen deelnemen. Ook kinderen uit gezinnen met minder financiële middelen gaan mee. Ons doel is dat ieder kind, zonder uitzondering, samen met klasgenoten een zorgeloze en onvergetelijke dag beleeft en zich volledig onderdeel voelt van de groep.