OUDERCOMMISSIE KINDPLEIN 'T CENTRUM

De schoolvereniging zet zich actief in om het schoolleven van onze leerlingen te verrijken. Met betrokken vrijwilligers zamelen wij geld in door oud papier voor de gemeente te verzamelen en kleding in te zamelen, en organiseren wij diverse activiteiten. Met deze initiatieven creëren we extra middelen om alle kinderen gelijke kansen te bieden en hun schooltijd nóg leuker en waardevoller te maken.

Ons doel

De opbrengsten worden gebruikt voor activiteiten zoals het schoolreisje, Kerst, Sinterklaas en andere kleine activiteiten, zodat alle kinderen kunnen deelnemen. Ook kinderen uit gezinnen met minder financiële middelen gaan mee. Ons doel is dat ieder kind, zonder uitzondering, samen met klasgenoten een zorgeloze en onvergetelijke dag beleeft en zich volledig onderdeel voelt van de groep.

Versterken Lokale Leefomgeving

Vergelijkbare clubs

Ook wij gebruiken cookies

Rabobank gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website en app. Zo verzamelen wij en derde partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op 'Accepteren' dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op 'Weigeren'. We plaatsen dan slechts cookies die zorgen voor een goed werkende website en app.

Meer informatie over cookies of je keuze aanpassen?
 
Haal het meeste uit onze website, app én websites van derden, met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt gedeeld met Rabobank en derden die cookies plaatsen.
Haal het meeste uit onze website en app met advertenties die voor jou relevant zijn. Jouw internetgedrag wordt alleen met Rabobank gedeeld.
Voor een goedwerkende website en app worden alleen functionele en analytische cookies geplaatst.