Dit initiatief zet zich in voor een schoner en groener Boxtel voor de huidige en toekomstige generaties. De organisatie bevordert een cultuur waarin milieubewustzijn, duurzaamheid en sociale verbinding centraal staan. Naast het realiseren van afvalvrije straten richt de stichting zich op het nemen van gezamenlijke verantwoordelijkheid en het informeren over de impact van zwerfafval.
Wij streven naar een schone en groene leefomgeving. Voor ons begint bewustwording bij het oprapen van afval. Dit opent de ogen voor onze manier van leven en hoe we met spullen omgaan, met zero waste als ultiem einddoel. Elke maand organiseren we een opruimactie, altijd gevolgd door een gezamenlijke maaltijd of borrel. Dit versterkt de onderlinge band en het gemeenschapsgevoel. Door krachten en mindsets te bundelen, kunnen we steeds meer mensen betrekken bij deze positieve verandering.