St. Nicolaascomité Neeritter organiseert al jarenlang activiteiten die bijdragen aan de saamhorigheid in ons dorp. Met de Sint-Maartenviering, Koningsdag de feestelijke intocht van Sinterklaas en het traditionele grabbelen op oudjaarsdag bezorgen wij kinderen en gezinnen mooie herinneringen. Dankzij de inzet van vrijwilligers en steun van het dorp houden wij deze tradities levend. Met uw stem kunnen wij deze activiteiten ook in de toekomst blijven organiseren voor de jeugd in Neeritter!
De bijdrage van Rabo Clubsupport willen wij inzetten voor de aanschaf en het onderhoud van materialen en de verdere verbetering van onze activiteiten. Daarnaast willen wij de verlichting van de letters "Itter", die tijdens de donkere dagen aan de entree van het dorp staan, vernieuwen. Hiermee zorgen wij voor het behoud van een sfeervolle en herkenbare uitstraling van ons dorp tijdens de winterperiode.
Vernieuwing van de letters "Itter" aan de entree van het dorp.