Tennisvereniging De Wilp is een gezellige en laagdrempelige vereniging waar sportiviteit, plezier en saamhorigheid centraal staan. Op ons park met twee gravelbanen en een gezellige kantine kunnen jong en oud terecht voor recreatief tennis, competitie en leuke clubactiviteiten. Dankzij de inzet van onze vrijwilligers bieden we tennis voor iedereen en zetten we ons actief in om de sport toegankelijk te houden voor leden en nieuwe spelers uit De Wilp en omgeving.
Ons kantinemeubilair is na jarenlang gebruik sterk verouderd en toe aan vervanging. Met de bijdrage van Rabo ClubSupport willen we investeren in nieuw, duurzaam en comfortabel meubilair, zodat leden, vrijwilligers en bezoekers ook naast de baan kunnen genieten van een gezellige en gastvrije omgeving. Zo houden we onze vereniging aantrekkelijk voor jong en oud.