GDW Schaijk Reek collecteert 1x per jaar voor 17 Anbi geregistreerde goede doelen. Wij doen dit met vele vrijwilligers die in 1 week langs alle deuren gaan in Schaijk en Reek. Wij verdelen het opgehaalde bedrag over die 17 doelen zoals de mensen hebben aangegeven op hun formulier. Wat over is wordt over de 17 doelen gelijk verdeeld. Alle Goede Doelen zijn tevreden met deze manier van collecteren.
Omdat we zoveel mogelijk van het opgehaalde bedrag willen doorgeven aan die 17 doelen willen we het bedrag wat we van de Rabobank krijgen besteden aan het drukwerk van de formulieren en enveloppen