Wij zijn een buurtvereniging die activiteiten organiseert voor jong en oud in de buurt om zo de mensen met elkaar te verbinden binnen de wijk.
Graag zouden wij de wijk verder willen vergroenen, hiermee willen we ervoor zorgen dat er nog meer groen (beplanting) in de wijk komt om het op verschillende locaties leuker aan te kleden en het zo ook sfeervoller te maken. Hiervan geniet iedereen in de wijk mee.