Als Stichting D-DOG coordineren wij in een groot deel van het land de doppeninzameling, zowel plastic als vaak ook metaal. De opbrengst komt ten goede aan de opleiding van geleidehonden. Wij (mede)financieren projecten.
Hiermee hopen we de medemens met een beperking beter deel uit te kunnen laten maken van de samenleving.
Dit jaar willen we de opbrengst van Rabo Clubsupport inzetten om een regelmatige nieuwsbrief te gaan versturen naar spaarders en inzamelpunten.
We hebben stickers en flyers kunnen laten drukken en verspreiden, inzameltonnen kunnen plaatsen.