Muziekvereniging KNA bestaat uit een drumband, fanfare en majorette. Wij repeteren elke donderdagavond en geven elk jaar 3 concerten. Ook lopen wij mee met de lampionnenoptocht en avond4daagse, en ondersteunen wij muzikaal de Oranjevereniging met de festiviteiten bij Koningsdag en 4 mei.
Onze instrumenten hebben ons jarenlang uitstekend gediend zonder noemenswaardig onderhoud. Inmiddels is echter de tijd aangebroken om het nodige onderhoud uit te voeren, zodat alles in optimale staat blijft functioneren. Helaas zijn aan deze werkzaamheden kosten verbonden.