KV DTG is een prachtige korfbalvereniging in het wikelerbosk. We zijn volop aan de slag met de groei en bloei van onze vereniging en hebben momenteel veel nieuwe, enthousiaste jeugdleden!
We zouden graag in de kantine een TV willen voor oa. De sponsoren kenbaar te maken, digitaliseren van bijv. De prijslijsten, powerpoints tijdens vergaderingen en ouderavonden. Daarnaast is zijn we bezig met het ondersteunen van de jeugdtrainers en dit brengt de nodige kosten met zich mee.
Springkussen, aantrekkelijk maken voor jeugd, nieuwe materialen. Welkomstbord in de maak.